Comb és fenék torna

Ez az öt gyakorlatből álló edzés rendesen megizzaszt.

Ne feledd a bemelegítést és a levezető nyújtást!!!

1.lépés:
Alalpállás: haránt terpeszállás
Feladat: térdhajlítás-előszőr a bal láb van elől, majd a bal

2.lépés:

Alalpállás: vállszéles terpeszállás
Feladat: hajlítsd a térdeid, mintha egy székre ülnél le, majd térj vissza alapállásba

3.lépés:

Alapállás: terpeszállás, enyhén hajlított térdekkel
Feladat: először hajlíts mélyebbre, majd térj vissza a kiindulási pózba

4.lépés:

Alapállás: négykézláb alkartámaszban
Feladat: nyújtsd fel hátra az egyik(majd a mésik) lábad és csinálj apró emeléseket

5.lépés:

Alalpállás: négykézláb
Feladat: hajlított térddel emeld a lábad oldalra, majd engedd vissza

Minden lépésből 20 ismétlés van egy körön belül. Egyszerre két kört csinálj!

 

Kitartást!!! :)

9.nap

Ez a nap nem is volt olyan vészes. Az estét leszámítva, ugyanis megcsináltam a COMB ÉS FENÉK-tornát. Öt feladat, két kör, 30 perc (bemelegítéssel és levezető nyújtással együtt). Egy cseppet gyilkosnak éreztem(bár első naphoz képest nem meglepő). Sajnos utána egy kicsit rosszul lettem és megettem egy szelet puffasztott rizst. Utána már jól éreztem magam! :)

Új kihívás

Az élet unalmas lenne kihívások nélkül,ezért most állítok fel egy másikat,amit teljesíthetek.

Comb és fenék

Az elkövetkezendő egy hétben erre,a két ,,problémásabb" területemre fogok dolgozni. Hogy mi a kihívás benne? Az,hogy TÉNYLEG megcsináljam minden nap-akár kétszer is.

Ha sikerrel járok,megosztom veletek is! :)

Apró tipp

Ha már unalmas az állandó zökdségköret,hetente egyszer ehetsz két ek.rizst vagy burgonyát.

8.nap

Letelt az első hét,amit sikeresen zártam. Már nem kívánom este öt után harapnivalót és kb 1,5l vizet is meg tudok inni egy nap(ennek természetesen érzem a hatását ;) ), a cukrot szinte teljesen sikerült nélkülözni. Ééés...fogytam 3 kg-t!!! Jelenleg 80 kg vagyok.

Ti hogyan álltok?

3.nap

A tegnap borzalmas volt. Úgy fölrúgtam a diéta-rendet, hogy ennél jobban már nem is tudtam volna. Azt hiszem rosszul álltam a dologhoz. Már megint. Talán nem egyszerre kellene megpróbálnom mindent megváltoztatni és beütemezni a napirendembe, életmódomba. Úgyhogy fokozatosságra váltok(3-5 naponta építem be az ujjabb ,,kritériumokat").

1.lépés:17.00 után nincs evés

Talán ez bizonyul egyszerre a legkönnyebb és legnehezebb kihívásnak. De ha ez sikerül, akkor már annyival elrébb leszek, hogy megfosztom magam pár óra felesleges evés lehetőségétől.

Ti hogy álltok?

1.nap

Nehéz nap. Nagy a tét és sok a kísértés...Bevallom, hogy hiába volt ez az első napom, máris bűnöztem. De azért nem gondolnám haszontalannak azt, amit ma sikerült teljesítenem.

+30 perc torna(kar ás comb erősítő)

+1,5l víz elfogyasztása

+17.00 után nem ettem8ez a legnehezebb és azt hiszem éhes vagyok)

Egyébként nem tudom, kinek mi a legnehezebb a fogyókúra ideje alatt, de nekem  a visszafogott étkezés. Ugyanis nagyon szeretek enni és ezt most korlátoznom kell.

Neked mi a legnehezebb?

Minden kezdet nehéz...

Már sokféle fogyókúrával próbálkoztam mindhiába. Egy-egy alkalommal ugyan értem el kisebb sikereket, de látványosabb eredményre nem vezettek. Most, sok cikk és tapasztalat után, elhatároztam, hogy összeállítom a saját fogyási tervemet/ütememet. Ahhoz, hogy kitartó legyek, motivációnak a blogvezetést választottam-hisz milyen pap az, aki bort iszik és vizet prédikál? Talán még neked is megtetszik majd és csinálod velem együtt (vagy csak szurkolsz, hogy sikerrel járjak).
Étkezési alapnak Dr. Mike Moreno-17 napos diéta című könyvének az első ciklusban leírt munkalapot használom. Ez a következőket tartalmazza:

Reggeli:            fehérje/probiotikum és gyümölcs

Ebéd:                fehérje/probiotikum és tisztító zöldség

Vacsora:            fehérje és tisztító zöldség

Tízórai/uzsonna: gyümölcs és probiotikum

-naponta minimum 30 percet mozgok

-a reggelt kávé helyett egy pohár citromos meleg vízzel indítom

-megyiszok naponta minimum 1,5l vizet

-17.00-tól már nem eszek

(Ezeket természetesen a nekem megfelelő ütemben próbálom majd beütemezni a mindennapjaimba. A 4-kel kezdem!)

Mivel a léleknek is szüksége van egy kis megnyugvásra, heti egy óra Relaxációs órát vezetek be. Ez annyit jelent, hogy meggyújtok egy illatgyertyát és halk zene mellett, sötétített szobában a padlón fekve próbálok kikapcssolni.

A bejegyzések mellett képeket, recepteket, mozgás/torna gyakorlatokat is mellékelek majd. Meglehet, ogy egy-két motivációs idézetet/szöveget is posztolok.

Jelenleg 83 kg-mal vegok bele és a heti mérésekkel fogom látni, hogy lett-e eredménye a kemény munkámnak.

Fontos! A szilárd elhatározás nagyon fontos ahhoz, hogy tényleg célba érj-ez persze nem csak a fogyásra, hanem minden másra is értendő az életben.

 

 

Kívánj szerencsét, én is azt teszem! ;)

Címkefelhő
Feedek
Megosztás